måndag 31 december 2012

Summering av 2012

2012 är det året jag alltid kommer minnas. Jag firade 1 år med Christian i maj! Det största man kan vara med om hände nämligen beskedet som kom i juni om att vi skulle bli föräldrar! Resten av året har präglats av fokusering på att vara gravid och förberedelser inför en ny familjemedlem. Beskedet efter RUL om att fostret eventuellt kunde ha kromosomfel  var en jobbig tid, men efter fostervattenprov och ett glädjande besked att lillan var frisk gjorde att vi nu kunde njuta av det som hände i min mage. Jag har hunnit fylla 25 år nu i december och ska fira in 2013 hemma i lugn och ro med älsklingen!!

Blickar framåt och ser med glädje fram emot 2013 då vårt lilla pyre ska komma till världen i februari! Tack och lov att hon kunde hålla sig kvar i magen fram till 2013 (om inget akut händer det sista 7 timmarna). Av egen erfarenhet vet jag att det inte är någon höjdare att fylla sent på året speciellt inte innan man fyllt 20.

Summerar 2012 i lite bilder här nedanför!

Jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR!!

I juli fick vi se lillan för första gången. Vecka 10


24 september var det dags för RUL då vi fick veta att vi väntade en flicka.




2 kommentarer:

  1. Grattis till erat år!! Det blir två små 2013 bebisar!! :)

    www.liten2013.wordpress.com

    SvaraRadera