lördag 15 december 2012

Nya vinterstövlar

Idag var vi inne i stan en snabbis! Jag tyckte att jag behövde köpa ett par rejäla vinterstövlar eftersom jag nästan förfrös fötterna när vi var på Liseberg i veckan. Jag hittade ett par superfina nästan direkt när vi kom in i affären och Christian tyckte också om de direkt så det kändes som att det var ödet att jag skulle ta de. Dessutom var de nersänkta halva priset. Perfekt för en fattig student som mig i mitten på månaden och som behöver tänka ekonomiskt ett tag fram över eftersom vi får en liten bebis snart. Jag är super nöjd med stövlarna! Får väl se om jag får använda de något här hemma eftersom det idag är tö väder :(. Men de kommer garanterat behövas användas uppe hos mor och far över julhelgen. Dessutom kan det fortfarande slå om och bli kallt här igen det är ju bara mitten på december än så länge.

Idag blir det hemma mys, slå in de sista julklapparna, göra rent toaletten (inte så mysigt kanske, men behövligt) och sen god middag med filmmys ikväll!

Kanske kikar in senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar