söndag 30 december 2012

Färdighandlat

Idag har jag ägnat mig åt att vika in alla lillans kläder i garderoben. Nu ligger det så fint och väntar på att hon ska komma. Har fått köpa mycket kläder från en kompis som fick en flicka i juni och kläderna är i stort sett i nyskick. Hur mycket som helst. Känns som att man inte kommer hinna använda alla dessa kläder alls.

Har sagt till släktingar att om de ska köpa kläder så får de köpa större storlekar som hon kan ha att växa i för nu behöver vi inga mer kläder i strl 50-56.

Nu ska jag börja förbereda kvällens mat. Svärfar med sambo kommer hit på lite middag för att jag fyllt år. Det är fest varje dag nu dessa lång helger :)

Långärmade bodys


Klänningar


Byxor


Heldresser


Pyjamaser


Kortärmade bodys

3 kommentarer:

  1. Så mycket fina kläder. Jag har också funderat på det om bebisen kommer hinna använda allt :)

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fina kläder!!! :) Ska bli så kul att se henne i alla dom sen !!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Natalie men jag kan inte på något jävla sätt få in att det är jag!! Fattar inte. Det är aldrig något problem på någon annan blogg!!! :))

      www.liten2013.wordpress.com

      Radera