fredag 28 december 2012

My birthday

Det har varit fullt upp idag med förberedelser inför 25-års firandet ikväll.

Dagen började med uppvaktning med paket och skönsång kl 8 i morse. Sedan avnjöts en god lång frukost med mamma och syster medan pappa var på jobbet. När frukosten var avklarad var det dags att börja förbereda maten som vi skulle bjuda på nämligen 4 olika pajer... Ost/skink paj, köttfärspaj, kycklingpaj och lax & spenat paj. Det tog sin tid men vi jobbade väldigt effektivt.

Blev en promenad innan solen gick ner efter all matlagning och sen var det dags att ta på sig födelsedagsoutfiten. Invigde min nya mammatop som jag köpte igår. Älskar den!

Kl 18 kom gästerna och kalaset kunde börja. Pajerna smakade fantastiskt men så mätt jag blev. Alla verkade nöjda och efter maten blev det kaffe och olika chokladsorter.

Jag kan summera denna 25 års dag som en fantastisk dag. Det enda som fattades idag var min andra hälft som inte var närvarande vid min sida. Men imorgon får jag äntligen träffa honom igen och då ska vi fira mig på restaurang!

Tack mamma och syster för allt ni gjort för mig idag och för alla fina presenter jag fått. En av mina favoriter är en superfin kandelaber från mamma och pappa. Den ligger nerpackad nu eftersom jag ska åka tåg hem imorgon men lägger upp bild så fort jag fått upp den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar