måndag 3 december 2012

3D ultraljud

Är så sjukt sugen på att göra ett 3D ultraljud. Det finns en klinik här i stan som gör sånt. Det kostar ju en slant men det känns nästan som att det skulle vara värt det. Vore så mysigt att få se en liten skymt av hur vår lilla tjej ser ut. Tänker på det varje dag och undrar vem det egentligen är som ligger där inne. Samtidigt tänker jag såhär att det är ju mer spännande att vänta tills hon verkligen kommer ut så man sparar lite tills då. Det är ju inte jättelång tid tills hon kommer. Men samtidigt vill jag så gärna! Jag är kluven!! Hur tänker ni när det gäller 3D ultraljud? Ska prata med Christian när han kommer hem och höra vad han säger. Kanske att jag kan önska mig det i förtidig julklapp/födelsedagspresent av honom *blink blink*.

1 kommentar:

  1. De som gjort det är jättenöjda! Det är nog en riktigt häftig upplevelse. Jag hade kanske gjort det om det fanns här i Borås men jag åker inte iväg för att göra det.

    SvaraRadera