måndag 3 december 2012

Första snön och Twilight

I morse när jag vaknade låg det snö på backen, sååå mysigt!
Det har snöat här i stort sett hela dagen och nu har julkänslan verkligen infunnit sig. Jag har varit ledig idag och har spenderat min lediga dag mestadels i soffan. Jag måste erkänna att jag inte har sett på Twilight tidigare och har inte riktigt förstått denna hysteri som är just nu kring detta. Men idag kollade jag på den allra första filmen och jag måste säga att jag gillar den. Det ska bli spännande att se resten av filmerna. Vem vet kanske blir jag också hysterisk efter att ha tittat.

Nu sitter jag och väntar på Christian. Är så nyfiken på att höra hur han har haft det på sin första utbildningsdag på spårvägar. Jag är övertygad om att han kommer vara helt slut i huvudet efter mycket information :) men samtidigt glad och taggad över det som kommer att hända framöver.

1 kommentar:

  1. Du är nog lite för gammal för att hinna bli hysterisk, så du behöver inte oroa dig :) men det är mysiga filmer att titta på när man vill ha en dos romantik och monster ;)

    SvaraRadera