måndag 10 december 2012

Måndagsseg

Idag är jag riktigt trött. Somnade inte förens 1 i natt då jag hade en lite krabat som levde rövare i magen. Kändes som att jag hade en bläckfisk med 8 armar som åkte runt där inne. Ibland blev det hårt på ett visst ställe också men kan ännu inte tyda vilken kroppsdel det är. Tillslut fick jag lite vila och gick upp kl 6 i morse för att åka till skolan. Nu sitter jag här och känner mig som ett lik.

Det var iallafall riktigt roligt i skolan idag. Vi spelade in vår egen skrivna låt i studion. Det var kul att se hur den processen går till men inspelning. Det är mycket som ska plockas fram och greja med innan man kan spela in och göra klart. Men efter 2 timmar var vi klara och vi är riktigt nöjda med låten :). Den heter för övrigt "jag är en cool och häftig tjej".
Såhär såg det ut när vi la på sång till musiken

Några har hört av sig till mig om att de vill ha receptet på marknadsnougaten jag gjorde igår. Håll utkik så kommer det i nästa inlägg :).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar