torsdag 13 december 2012

Uppföljning av extra MVC besök

Idag var jag som jag tidigare nämnde på en extra kontroll för att jag nästan svimmade i morse på spårvagnen. Fick ta blodprov, blodsocker, järnvärde och urinprov och alla prover var normala. Fick sen prata med min BM och honungsfärgat på lillans hjärta som också såg fint och mätte magen. Mitt SF är nu på 29 vilket var precis på linjen. Allt såg bra ut och hon sa att det förmodligen är att mina blodkärl inte hinner utvidgas i den takten de ska. Fortsätter jag att få dessa attacker ska jag kontakta akutmottagningen. Hoppas inte det behövs. Har rutinkontroll där igen nästa vecka så hoppas jag klarar mig tills dess. Känns skönt att ha kollat upp det iallafall. Ska bara vila och inte stressa runt nu. Detta kanske är kroppens sätt att säga ifrån att jag inte orkar så mycket som innan jag blev gravid.

För att få lite Luciastämning så kollar jag nu på lucia på tv som är från i morse. Har inte direkt känt av någon Lucia stämning idag så hoppas den infinner sig snart :).

Lucia på tv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar