torsdag 27 december 2012

Mellandagsrea

Idag åkte jag mamma och syster för att kolla in mellandagsrean. Massor med folk och kläder som hänger huller om buller så att det inte alls känns trevligt att handla något. Men jag fick med mig en topp från mammaavdelningen på H&M och två andra tröjor/toppar från Cubus. De från Cubus var inte från mammaavdelningen men det kan vara kul att handla något i klädväg som man kan ha efter förlossningen. Är ju trots allt inte så lång tid kvar tills man kan börja använda vanliga kläder igen. Jag är iallafall nöjd med det jag kom hem med.

Nu ikväll har jag varit hos min faster och hennes man på födelsedagsmiddag. Jag fyller ju år i morgon så de firade mig idag. Jag fick kläder till lillan. En jättefin heldress i fleece som det står "cutie" på, den var för en 3 månaders bebis. Fick även en dress med byxor och tröja som var i storleken 9-12 månader. Super fint och bra att hon har att växa i. Sen fick jag även pengar att använda till mig själv, alltid uppskattat.

Christian åkte hem till Göteborg igår för att jobba nu i mellandagarna så jag är kvar här uppe fram tills på lördag då även jag åker hemåt. Nu blir det sängen så man är utvilad och förhoppningsvis bättre i halsen inför den 25:e födelsedagen som är på ingång imorgon :).


Mammatop från H&M, satt super fint på mig.



Top från Cubus, perfekt till sommaren


Mys tröja (stickad) från Cubus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar