tisdag 1 januari 2013

Envis förkylning

Hoppas ni hade en bra nyårsafton och att första dagen på 2013 varit lugn och skön.

Jag har åkt på en envis förkylning som jag förmodligen fick ifrån min pappa när vi var uppe över julen. Har varit helt förstörd nu ett par dagar med riktigt kraftiga nysningar och halsont. Tack och lov är det onda i halsen borta men förkylningen hänger i sig. Sover jätte länge på morgonen nu och är trött nästan hela tiden.

Idag sa jag till mig själv att jag skulle ha en vilodag från allting för att bara försöka kurera mig. Vi gjorde som så många andra gör på nyårsdagen, beställt pizza för jag orkade verkligen inte stå i köket idag. En vilodag känns som att det var behövligt så jag känner mig något piggare. Tur att jag har 2 dagar kvar att piggna till innan slutspurten av skolan drar igång igen. Har suttit och kollat igenom lite bilder som togs uppe hos mor och far på julafton och min födelsedag. Tänkte att jag lägger upp några av det bästa här så ni får se :).

Julafton <3

Fina Maja var också julfin<3

Min vackra syster Isabelle <3

Jag och syrran <3

Elden brann fint utomhus på min födelsedag

Min fina mamma som fixat det så fint <3

Min fina pappa <3

Dessa pajer bjöd vi gästerna på. Riktigt gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar