måndag 17 december 2012

Äntligen jullov!

Efter en lång dag i skolan ligger jag nu i sängen. Imorgon och 2,5 vecka framåt har jag jullov och det känns riktigt riktigt gött!!! Även om jag varit mycket ledig nu på slutet i skolan så är de ändå väldigt skönt att inte behöva tänka på skolan alls dessa veckor. Jag har nu 3 dagar kvar i skolan denna termin innan mammaledigheten. Åh vad jag längtar.

Vi hade uppspel i skolan idag av ett musikprojekt vi hållit på med några månader nu. Jag spelade en låt på piano och sjöng en vers på Michael Jacksons We are the world och vi fick jättebra beröm av lärarna. Det var två andra grupper som också spelade upp och i en låt som en av grupperna spelade var lillan med och diggade. Hon sparkade i samma takt som trummorna slog :). Det var riktigt häftigt faktiskt! Hon har verkligen fått mycket musik att lyssna på eftersom jag läst musik denna termin. Ska bli kul att se om hon blir en duktig sångerska när hon blir stor :).

Nu ska jag sova. Imorgon är det dags för ett rutin besök hos barnmorskan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar