tisdag 18 december 2012

Blir så trött!!!

Idag ringde jag till försäkringskassan för att fråga hur det går med mitt ärende om föräldrapenning då jag fortfarande inte fått något besked om hur min ersättning blir. Hon sa då att det har gått ut ett brev till mig som jag borde få i morgon och att det i det brevet står att de fortfarande saknar ett arbetsgivarintyg från juni-dec 2009 som de tydligen måste ha för att kunna fatta ett beslut. Åh säger jag bara... Vad drygt! Så får ringa den berörda arbetsgivaren imorgon och be de skicka det. Hoppas de jobbar snabbt för jag vill snart ha reda på hur min inkomst kommer se ut det närmsta halvåret. Nu är det ju helgdagar på ingång också så jag har väl ingen direkt förhoppning om att det ska gå snabbt direkt!! Usch vad jag spyr på denna myndighet just nu. Hon jag pratade med tyckte också det verkade helt sjukt att de behövde ytterligare ett intyg trots alla 23 arbetsgivarintyg jag skickat in hittills. Bläääää!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar