lördag 8 december 2012

Sista julshoppingen avklarad

Idag har jag och Christian varit på stan och köpt julklappar till julklappsspelet vi ska köra på julafton med min familj. Två saker var för ca 50:- st. Ska bli kul att se vem som får vad :). Det var väldigt kallt ute idag men väldigt vackert eftersom solen har skinit från en klarblå himmel.
Nu har jag precis slagit in julklappar. Känns skönt att alla klapparna nu är färdighandlade.
Köpte med mig en julgran hem (se bild nedan), inte vilken gran som helst men det får bli vår gran denna året. Eftersom vi inte ska fira jul hemma så känns det inte som vi behöver en riktig. Vi sparar det till nästa år då lillan finns :).

Har känt av lillan ganska mycket sista tiden så jag tror inte jag behöver oroa mig att rörelserna har avtagit. Jag tror att hon fick till en spark på revbenet förut när vi fikade i stan för jag hoppade till ordentligt och det gjorde lite ont. Vilken busunge som härjar där inne :D.

Resten av dagen blir lugn. Ska kolla på så mycket bättre och bara mysa med min man!

Ha en trevlig lördagskväll kära läsare!!

PS slänger med en bild på mig och magen som togs tidigare idag. Nu ser man magen riktigt ordentligt :). DS

Vår fina gran :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar