söndag 16 december 2012

Tredje advent

Denna tredje advent har jag ägnat åt att vara hemma. Kollade på en unge i minuten tidigare och jisses vad jag bölade när bebisarna föddes. Dock fick jag mer ångest av att se hur mammorna led innan men det verkar som att öppningsfasen är det värsta på hela förlossningen för sen när man väl är öppen så kommer bebisen direkt. Längtan blev också större till att få min egna lilla bebis.

Nu har jag precis gjort mig ordning. Ska snart möta upp älsklingen på stan då han haft utbildning hela dagen. Sen ska vi bege oss till hans farmor för lite adventsfika. Ska bli så mysigt! Idag har jag på mig ett par strumpbyxor och min fina stickade glittriga mammatröja. Tyckte den passade bra idag denna tredje advent :).

Måndag imorgon igen och vet ni vad? Det är min sista skoldag för detta år!! Gött!!



1 kommentar: