söndag 2 december 2012

Första advent

Idag var det dags att tända första adventsljuset, mys!! Jag åkte in till stan idag för att handla de första julklapparna. Det gick på en timme sen var det klart :). Det är bra att veta vad man ska handla. Har några klappar kvar innan jag är färdig men jag hinner med det. Åh så kallt det har varit ute -10 grader på dagen. Hoppas det kommer snö snart!

Ikväll har vi haft adventsgäster här. Svärfar med sambo, Christians farmor och bror kom också. Vi bjöd på julsmörgås med årets första julskinka, åh vad jag älskar julskinka!! Sen hade jag gjort en fruktsallad med grädde till. Efteråt drack vi glögg (alkoholfri) och åt pepparkakor. Så gott allting!! Nu har gästerna precis åkt och jag har slagit ner mig i soffan för Beck innan sängen väntar!

Hoppas ni haft en bra 1:a advent!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar