lördag 20 oktober 2012

Spjälsäng och skötbord

I dessa kartonger finns skötbord och spjälsäng
Idag var vi på Ikea och handlade spjälsäng och skötbord till lillan. Tänker dock inte sätta upp det än eftersom det är ett tag kvar och vill inte att de ska komma katthår i onödan på de. Så de står i sovrummet nerpackat. Känns ändå skönt att vi köpt hem de så att det finns hemma ifall hon nu vill komma ut tidigare. Ju mer saker vi köper desto mer längtar jag efter vår lilla tjej... Tiden får gärna gå lite snabbare så att det iallafall blir jul och nyår för sen är det inte långt kvar.

I natt vaknade jag av att jag hade kramp i den andra vaden. F*n vad ont det gör alltså, hemskt!!

Noter, ackord och takter är numera vardag för mig
Idag är det grått och trist ute och regnet öser ner. En innedag helt enkelt. Jag har hunnit med att plugga lite inför tentan på onsdag. Känns som jag kan det mycket tack vare mina kunskaper från gymnasiet så det blir nog bara att kolla igenom det lite dagen innan. Funderar på att sätta på en film och mysa ner mig under en filt medan Christian kollar på fotboll.

Ha en go lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar