lördag 6 oktober 2012

30 års fest

God dag!
Jag måste berätta. I morse när jag och Christian precis vaknat låg vi kvar en stund i sängen och kollade på nyhetsmorgon. Jag höll händerna på magen som jag nuförtiden alltid gör på morgonen och nu har sparkarna blivit lite kraftigare får jag nog säga... så jag bad Christian lägga sin hand på magen så att han förhoppningsvis skulle få känna vår lilla sparka för första gången. Det tog en stund men efter ett tag så kände han när hon sparkade. Det var ett fantastiskt ögonblick och jag kände en sån glädje över att den lilla har börjat kommunicera med oss. Att se Christian efter han känt sparken var så roligt, han verkligen strålade och sa att nu har jag fått 4 bevis på att vi ska ha en bebis, ultraljudet, läkarens utlåtande, hjärtslagen och sparkarna på magen :). 

Ikväll ska vi iväg på 30 års fest hos en kompis till Christian som fyller 30 imorgon. För min del blir det lugnt som ni nog förstår, men jag ser väldigt mycket fram emot att gå på lite festligheter och få klä upp sig lite extra. Jag var på systemet häromdagen och köpte några alkoholfria cider, vill ju ha lite extra gott trots allt. 
Denna ska jag avnjuta ikväll och även en annan med smak av apelsin, ska bli spännande att testa.

Kikar in senare med en bild på kvällens outfit :)

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Åhh va härligt! Jag längtar tills vår bebis också sparkar så att det går att känna på utsidan!

    SvaraRadera