tisdag 16 oktober 2012

Home sweet home

Nu är vi hemma i Göteborg igen. På ett sätt är det skönt att vara hemma bland sina saker medan det är tråkigt att ha åkt från släkten där uppe. Tur att vi ses snart igen. Efter vi kom hem åkte vi till maxi och handlade så nu är kylen/frysen full igen. Älskar när det finns mat hemma för en längre tid. Gillar inte det där med små handling.

Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Christian åkte iväg till sin kusin nästan direkt när vi kom hem för att kolla på landskampen mellan Tyskland och Sverige så ikväll håller Zingo mig sällskap. Han är för tillfället helt däckad i fåtöljen efter ett par händelserika dagar.

Imorgon är det dags för praktik igen på förskolan... hoppas tiden går fort. Sen ska jag på bloggdejt... Ska träffa en tjej jag haft kontakt med över internet för att vi hittat varandras bloggar. Hon ska ha barn 2 dagar efter mig så jag är säker på att vi kommer ha mycket gemensamt att prata om :).

Tog en bild på magen häromdagen när jag ligger ner. Tänk vad mycket som försvinner när man ligger ner, ser ju knappt gravid ut :/.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar