tisdag 9 oktober 2012

Nyköpt till lillan

Igår köpte jag lite varma kläder till lillan. Eftersom hon är beräknad i februari tänker jag att de förmodligen kommer vara kallt ute och då är det ju bra med en overall, tofflor och en fleecetröja. Fleecetröjan har jag tänkt att hon kan ha när det börjar närma sig våren medan overallen har jag tänkt ska följa med till BB som hon sen ska få åka hem i. Jag tycker den är supersöt med de små öronen på luvan :). Garderoben till lillan börjar fyllas på nu och det känns som att jag inte behöver köpa fler kläder i den minsta storleken (förutom strumpor och en varmare mössa) utan satsa på att köpa lite större. Nu får fokus läggas på säng och andra bebistillbehör. Jag längtar så efter vår prinsessa nu!! <3

Idag har jag ägnat mig åt skolarbete och mindre roliga står och kallnar. Men tror jag misslyckades lite då den inte såg ut att vara speciellt kladdig :(. Det återstår att se. Ska smaka på den strax.
Som ni vet tog jag ju fostervattenprov förra veckan. Efter den långa sprutan har jag fått ett jätte stort blåmärke på magen. Det ser inte alls kul ut. Jag undrar hur länge det ska vara där. Det är i alla fall ingen fara för lillan där inne sa BM förra veckan.

Kikar in senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar