måndag 15 oktober 2012

Besök hos familjen

Hej kära läsare!
Som ni vet är vi uppe i Närke hos mina föräldrar några dagar. Vi har det super här uppe och Zingo verkar också trivas och må bra.

Idag har jag, Christian och min mamma varit inne i Örebro eftersom Christian aldrig varit där tidigare så idag blev det en liten stadstripp där med lite ärenden. Jag har ju tidigare fått en kupong på en gratis newbiebody hos kappahl. Älskar deras newbiesortiment. Det bästa är att allt är av 100% ekologisk bomull. Det blev en söt body med rosa ränder, superfin! Sen har lillan fått sina första strumpor idag med :) även dem super söta tycker jag! Jag fick ett par mammaleggins av mamma idag och en liten festligare mammatröja från H&M som jag funderar på att ha till nyår. Tack mamma!!

Annars känns det som att graviditeten står ganska stilla just nu. Magen växer inte speciellt mycket och jag känner inte av något speciellt. Det är förmodligen en sån period nu när det står lite stilla.

Imorgon åker vi hem till Göteborg igen, så ikväll blir det att njuta det sista av att umgås med familjen. Det dröjer 1 månad till nästa gång.

Hörs när vi är hemma igen.
Må gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar