tisdag 30 oktober 2012

Bebis mår bra

Besöket hos MVC gick bra. Lillans hjärtslag låg på mellan 140-150 slag i minuten. Kunde även höra att hon sparkade till ibland då det skrapade till i hjärtapparaten. Dock kände jag inte sparkarna då. BM sa att det jag känt tidigare och upplevt som kraftigt förmodligen varit fosterrörelser om hon ex gjort kullerbyttor eller annat men att de nu börjar bli för trångt där inne att göra sånt så därför kommer de bli mer sparkar så småningom när hon växt till sig lite. Känner mig mycket lugnare nu och får helt enkelt inse att alla kroppar fungerar olika. Vissa känner sparkar tidigare än andra.

Beställde för en vecka sedan en bok som handlar om att föda som min barnmorska rekommenderade vid inskrivningen. Denna boken fanns att hämta på mitt utlämningsställe idag så jag hämtade den efter MVC. Bläddrade igenom den lite och den verkar väldigt intressant med många bra råd.

Nu sitter jag på vagnen på väg till min bloggkompis som jag träffade för två veckor sedan. Idag är det dags för dejt igen och denna gången ska jag hem till henne och fika. Ska bli väldigt trevligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar