onsdag 17 oktober 2012

Bloggdejt

Åh vad roligt det var att träffa min bloggvän!! Vi hade massor att prata om och vi kände igen oss i varandra med symtom, tankar och funderingar kring graviditeten. Så skönt att man inte är ensam om dessa tankar. Vi kommer definitivt att fortsätta ses framöver och sen när våra bebisar kommer blir det massor av promenader :).

Idag fick jag hem ett paket från Goboken som jag beställt för ett tag sen. Det innehöll några böcker och en tygbilderbok. Perfekt startkit för en liten bebis och dess språkutveckling.

Nu blir det sängen för att gå upp och åka till praktiken tidigt imorgon igen. Sov ju med graviditetskudden i natt men vet inte om jag märkte så stor skillnad. Vaknade imorse och då låg jag bortvänd från kudden men det kanske tar några nätter innan man märker skillnad.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar