lördag 27 oktober 2012

Shopping till mig

Har precis kommit hem från stan. Denna gången behövde mamma-to-be unna sig något till sig själv. Det blev ett par mammabyxor och två amningsbh:ar från H&M. Brösten har börjat växa och jag får skav av att ha mina vanliga bh:ar så därför tyckte jag det var lika bra att köpa amningsbh eftersom jag ändå kommer behöva det sen. Blev även en väska jag spanat in ett tag från Lindex. Passade även på att köpa ett rosa band. Tycker man ska stödja det som kan drabba en själv.

Det har varit ett fantastiskt fint höstväder här idag så jag och älskling har promenerat en hel del, skönt! Men jag märker att mitt flås inte är de bästa när jag går uppför i backar. Vi stannadet och tog en fika på ett café vi aldrig varit vid tidigare, låg i Vasastan och det var supermysigt. Det blev varm choklad för mig, en ostbaguette och efteråt en skumraket, MUMS!! På hemvägen gick vi genom slottsskogen, helt underbart! Färgglada löv överallt på marken! Längtar tills vi kan gå med vår dotter där till våren!!

1 kommentar: