onsdag 3 oktober 2012

Mäktig känsla

I går kväll hade jag svårt att sova, det var någon annan än jag som inte ville sova... lillan :)!
Jag kan nog verkligen säga nu att jag känt sparkar, igår kväll sparkade de som tusan där inne. Det är lite läskigt tycker jag, man ligger där med händerna på magen och de är helt tyst överallt, helt plötsligt kommer det ett litet buttande på magen så att magen rör på sig. Tänk att de verkligen finns något när inne, fantastiskt! Jag hoppas att Christian snart kan börja känna de också. Tror de är svårt för han att känna dem nu då de är så svaga fortfarande men snart så kanske.

Nu är jag iallafall uppe och ska åka in till skolan om några timmar, känns väldigt onödigt då vi bara har en mentorsträff i 1½ timme, men den är tyvärr obligatorisk och går jag inte på den så får jag skriva massa istället och de slipper jag helst.

Nu blir det frukost! Ha en fin dag!

Tjingeling!


.
Dagens outfit. Mammajeans från H&M, och tröjan jag shoppade i helgen även den från H&M så så gravidsmycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar