onsdag 3 oktober 2012

Glädjande besked

Idag när jag kom hem från skolan fick jag ett väldigt underbart samtal! Läkaren som gjorde fostervattenprovet på mig igår ringde mig och berättade att svaret hade redan kommit... Allt var bra med lillan där inne! Jag trodde jag skulle börja gråta av lycka när jag fick höra dem orden. Eftersom de sa att de ringer om något är galet med provet trodde jag verkligen att något var fel när jag hörde läkarens röst! Men han sa att allt var bra och att han bara ville ringa och säga det så vi kunde slappna av och inte tänka på det inför helgen. Jag är så oerhört tacksam för att han gjorde detta och de sa jag till han också. Han önskade oss lycka till med allt och sen var samtalet över. Detta var det bästa som kunde hända just nu.

Det har varit psykiskt jobbigt att gå runt att inte veta men nu kan jag verkligen koppla bort det och njuta av att vara gravid! Vår lilla tjej vill bara jävlas med oss och göra oss oroliga i onödan. Rackarns unge, men de ska väl börjas i tid :).

På vägen hem gick jag in på babyproffsen för att hämta hem en babybox. Den innehöll bla några nappar, blöjor, plastskedar och även en del fina erbjudanden på leksaker :).

Nu ska jag sätta mig och magen i soffan och bara njuta av vad denna dag tillslut kom med. Bonde söker fru och Dallas står på tv tablån.

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar