fredag 5 oktober 2012

Lyckad redovisning

Redovisningen idag gick jättebra :). Det var kul att se de andra gruppernas redovisningar och man fick med sig en del tips man kan använda på förskolan. Jag bjöd min grupp på kanelbullar också vilket verkligen uppskattades :).

Nu sitter jag i soffan efter att ha ätit en god middag i form av klyftpotatis, fläskfilé med en sås med en smak av fetaost och soltorkade tomater (love it) som älskling hade lagat när jag kom hem. Nu blir det soffhäng resten av kvällen. X factor och filmmys står på schemat. Bebis sparkar där inne så jag ska bara njuta nu :).

Ha en härlig fredagkväll!
Lägger upp en bild som jag tog idag när en annan grupp redovisade sitt. Vi skulle måla till musiken som spelades på ett stort papper. Vi skulle måla det som vi kände när vi hörde den musiken. Deras tema var känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar