söndag 7 oktober 2012

Söndagsplugg

Vad kul att så många hittat till min blogg. Kommentera gärna också, väldigt kul att läsa kommentarer tycker jag :).

Idag känns det verkligen att de är söndag. Det händer inte särskilt mycket. Då betyder det att man kan ägna sig åt lite plugg, inte för att det är så kul men nödvändigt för att slippa sitta hela veckan med det. Jag sitter och skriver på ett litteraturseminarium vi ska ha på fredag. Tycker det är så svårt att veta om det man skriver verkligen är de som läraren är ute efter. Men det finns ju oftast inget rätt eller fel.

Såhär kan det se ut en söndag när man försöker plugga
Festen igår var trevlig, men jag kände inte så många så det blev att man satt där och lyssnade när de pratade gamla minnen. Vi åkte hem vid 23 då jag var dödstrött, skyller de på graviditeten. Jag nämnde ju i gårdagens (?) inlägg att jag köpt alkoholfri cider på bolaget. Det var ingen höjdare får jag säga. Smakade inte alls bra, så den kan jag inte rekommendera.

I natt vaknade jag vid halv 2 och hade skit ont i magen, det var en smärta jag inte känt tidigare. Jag blev lite rädd och tänkte nästan att jag får väcka Christian och be han ringa till sjukhuset. Men efter att jag gått på toaletten så gick det över som tur var. Undra vad de kan ha varit, men misstänker att det var utav maten vi fick igår (kräftpaj), men inte säker. För övrigt så vaknade jag i morse och såg att det blivit en stor fläck på ena sidan av nattlinnet. Har brösten redan börjat läcka mjölk? Hur som helst fick Christian gå iväg till affären och köpa amningskupor. Jag vill ju inte att det ska läcka så det syns i skolan så man går runt där med en tröja med fläckar vid brösten. Kommer ju oavsett om det var läckage idag eller inte förmodligen behöva ha det senare så lika bra att ha hemma.

Om några timmar ska jag iväg och träna ett spinning medel pass på Friskis & Svettis, älskar söndagspassen, och sen blir det slapp i soffan resten av kvällen för att ladda inför en ganska intensiv vecka som är på ingång.

Ha en fortsatt härlig söndag!

Kram


3 kommentarer:

  1. Haha oj visste inte att man kunde läcka mjölk redan! :D men då får man väl vara berädd på det också :) Har haft skit ont i brösten den sista veckan så något händer väl där ;) vaknade också en natt så av att jag hade jätte ont. Men sen gick det över också, lite konstigt men det är väl att det växer därinne på något sätt :) kramar!!

    www.liten2013.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi nej inte jag heller men googlade på det och det var många som hade skrivit att de börjat läcka vid denna vecka så det är nog lika bra att förbereda sig på det :). Men det är ju något som hör till graviditeten så det är väl bara att ta det för vad det är :D.

      Radera
    2. Hihi nej inte jag heller men googlade på det och det var många som hade skrivit att de börjat läcka vid denna vecka så det är nog lika bra att förbereda sig på det :). Men det är ju något som hör till graviditeten så det är väl bara att ta det för vad det är :D.

      Radera