fredag 12 oktober 2012

Ljuvliga fredag!

Äntligen fredag... Varit i skolan en sväng och haft litteraturseminarium. Det gick bra. Sen blev det hemfärd. På vägen hem köpte jag en Pippitröja till lillan i strl 62, den kommer hon kunna ha närmare våren/sommaren. Älskar den. Idag köpte jag även ett babygym till lillan, supersött med nallar som plingar och öron som prasslar på noshörningen. Ska bli så mysigt när hon ligger där och har gympa. Zingo tyckte det var jätteroligt att leka med nallarna som hängde ner.

Just nu har vi tvättstuga och tvätten hänger nu på tork så ska väl gå ner och hämta den om en stund. Sen blir det myskväll och lite packning. Imorgon bitti åker vi upp till Kumla och mina föräldrar för att vara där några dagar. De har ju inte sett mig sedan början av september och vill ju se hur magen växt. Ska bli skönt att komma hemifrån lite faktiskt, även fast jag trivs hemma så är det alltid skönt att komma hem igen när man varit borta en sväng. Ikväll är det X-factor, ska bli kul att se det igen, tycker verkligen det är bättre än idol. Roligt att det är grupper och 25 plusare med.

Slänger nog in en magbild senare... så länge får ni njuta av bild på pippitröjan och babygymmet :).

Pippitröja <3
Lillans babygym

Ha en härlig fredagkväll!

1 kommentar: