torsdag 22 november 2012

Trött trött trött

Oj oj vad trött jag är! Varit en intensiv och jobbig vecka i skolan. Nu ligger jag i soffan och kollar på finalen av hela Sverige bakar, dem är så duktiga! Myser i min one piece, älskar den! Det finns fortfarande massa plats för magen :). Lillan rör sig otroligt mycket just nu, nästan hela tiden. Hon varvar med sparkar och att röra sig. T.o.m en klasskompis kände av en spark i skolan idag. Hela magen rör sig och för en stund sedan gick det vågor på magen då hon rörde sig från topp till tå (antar jag). Jag är så lycklig att känna av henne så mycket hela tiden så det tar liksom över tröttheten :).

Imorgon är jag ledig, underbart! Tvätt står på schemat och på kvällen restaurang besök, mys!!! Ny vecka imorrn med :D

Magen liggandes


Trött tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar