torsdag 8 november 2012

Shopping till lillan

Som jag skrev innan var jag ju i Ullared igår. Shit vad fina saker de har där. Hann tyvärr inte gå på alla avdelningar, det är lite för stort kan jag tycka ibland om man inte har mer tid på sig men jag fick iallafall hem det jag skrivit upp på inköpslistan och det är huvudsaken!

Till lillan handlade jag
*nappflaska, lite nappar och nappclips
*skötväska, barnvagnshänge, hjulskydd
*påslakanset, lakan, babyfilt, mjukdjur
*4 st dregellappar, strumpor
*babyolja, babysits att ha i badkaret, *kroppspuder, våtservetter
*babytumvantar, babytofflor
*två tavlor att ha på väggen vid lillans säng

Orkar inte lägga upp allt på bild men här kommer ett urval...
Söta babytofflor
Dreggellappar kommer att behövas
Napp och napphållare
Badhjälp att ha i badkaret
Söt tavla som hänger vid lillans säng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar