söndag 25 november 2012

Ny soffa

Jag har länge sagt att jag vill ha en ny soffa då den vi har nu inte är speciellt bekväm och stor. Jag antar att jag förmodligen kommer ägna ganska mycket tid i soffan sen under mammaledigheten och när jag ammar osv. Idag har vi äntligen beställt en ny. Vi var ute och gick och gick förbi en lokal möbelbutik precis där vi bor och där hittade vi en soffa som båda föll för direkt. Vi gick hem och mätte och kom fram till att den får plats hemma så då gick vi tillbaka och beställde den. Den fanns på lager med så vi hoppas den kommer hit i veckan. Vi kommer få plats typ 8 pers i soffan mot nu då vi får plats med max 4 så det blir verkligen mer plats för besök. Vi köpte till två nackstöd också som kan vara skönt att ha och luta huvudet emot. Jag längtar så tills vi får den. Ska lägga ut vår gamla på blocket och se om nån nappar. Den är ju trots allt bara 1,5 år. Ingen som är intresserad av en mörkgrå divan 3 sits soffa??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar