onsdag 21 november 2012

1,5 år!!

För exakt 1,5 år sedan idag bestämde jag och Christian att det skulle vara vi. Jag ångrar det inte för en sekund. Tänk  vad mycket vi har hunnit med under den tiden. Vi har hunnit bli sambos, skaffat katt och ska få barn om 2,5 månad. Helt otroligt!! Vi har både haft med och motgångar under detta 1,5 år men just nu finns bara medgångar i sikte och vi hoppas att motgångarna lyser med sin frånvaro för lång tid framöver.
Love, love, love<3

Ikväll ska vi bara mysa. Christian hade köpt hem julmust och lite annat gott som jag kan ha och gotta mig till ikväll. Det är ju faktiskt lillördag idag också. Tack älskling för att jag får dela dagar och nätter med dig. Jag älskar dig!!! <3<3<3

Bild tagen från Ramberget vår första sommar ihop 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar