lördag 24 november 2012

Babyshopping igen

Nu har jag och Christian precis kommit hem från stan. Vi har varit på babyproffsen och handlat ännu mer babyprylar. Christian har länge sagt att han vill ha en bärsele som han kan gå runt med lillan i och idag äntligen fick han sin efterlängtade bärsele. Vi tog mellanmodellen som ska vara skonsam mot ryggen vilket jag är tacksam för då jag har lite problem med ryggen. Nu har vi båda testat den här hemma och den känns stabil och skön. Det blev även ett täcke och en kudde till spjälsängen som vi inte hade köpt tidigare. Detta var också av en bra kvalité som ska vara behagligt för en liten knodd. Allt för vår lilla skatt!
Ikväll blir det filmmys och lite snacks och dricka, det är ju trots allt lördag :).

Längtar tills vi bär runt vår lilla i denna


Täcke och kudde

1 kommentar:

  1. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska köpa en bärsjal eller en bärsele, alla dessa beslut ;)

    SvaraRadera