onsdag 28 november 2012

Träff

Min lediga dag har bestått av besök hos Christians farmor där det bjöds på lunch, efterrätt och fika. Alltid lika mysigt att träffa henne och höra hennes härliga skratt :). Efter det åkte vi hem och plockade ner kartongen med julsaker så nu är det bara att börja pynta. Tar nog det på lördag. Sen kom min vän Stina förbi och fika lite med lussekatter hon köpt! Gott!! En dag med mycket träffar har det varit idag! Lillan har varit närvarande väldigt mycket. Hon rörde sig otroligt mycket när vi åkte spårvagn. Gör nästan lite ont ibland när hon rör sig så :).

Nu ligger jag i sängen efter att ha kollat på bonde söker fru och stalkers. Imorgon är det redovisning i skolan och jag vill bara få det gjort. Spyr på denna uppgiften.

Nu säger jag och magen GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar