torsdag 15 november 2012

Mycket aktivitet

Ligger i soffan och tittar på 112-på liv och död. Lillan rör sig nästan hela tiden. Hon har det senaste dagarna varit väldigt aktiv vilket känns så lugnande. Både i förrgår och igår kände jag och Christian några rejäla sparkar. Så underbart!! Jag mår just nu bättre än någonsin. Är inte speciellt trött även om jag varit i skolan en hel dag. Har ingen direkt matlust men försöker iallafall att äta mycket frukt och grönt. Just nu dricker jag egen färskpressad juice, så gott och nyttigt!

Idag fick jag hem det första arbetsgivarintyget. Mycket imponerad över att de gick så fort med tanke på att jag ringde igår. Imorgon ska jag hämta ett till från arbetsgivaren jag hade i somras och sen är det "bara" att vänta på 2 till. Hoppas de hinner komma senast i nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar