tisdag 20 november 2012

Snabba puckar

Vet ni vad? Nu har jag fått hem alla arbetsgivarintyg!!! Det gick på 1 vecka från att jag ringde tills alla kom! Jag är faktiskt väldigt imponerad att det gick så snabbt. Så nu har jag precis kopierat alla papper och lagt i ett kuvert och imorgon lägger jag det på lådan. Hoppas man kan få ordning på föräldrapenningen nu. Jag vill inte få hem ett till brev där det vill ha något annat innan det kan börja beräkna min inkomst.

Idag blev det skola en kortis och sen fick jag med mig en klasskompis hem på lite fika, mysigt! Vi tjötade och snackade om allt möjligt. Så kul när man verkligen känner att man klickar. Imorgon är jag ledig från skolan men ska jobba på en förskola. Den ligger i det området som jag och Christian bodde i förut så det ska bli kul att komma tillbaka till dem trakterna.

Idag har jag haft lite känningar i magen. Vet inte riktigt vad det kan vara men det var lite obehagligt. Kanske blir bättre med en varm dusch senare. Lillan verkar iallafall må bra där inne då hon sparkar och grejar. Jag tror att det börjar bli lite för trångt där inne för att röra sig ordentligt för igår kände jag mer att hon försökte byta ställning eller vad det nu var då hela magen typ rörde sig. Häftigt! Vi får se om det hänt några förändringar om 1 vecka när det är dags för MVC besök igen.

Christian är ikväll iväg och spelar biljard så jag och Zingo är ensamma. Funderar på om jag ska sätta mig lite och klinka på keyboarden jag fick låna hem från syrran i helgen och träna lite på en låt vi ska spela upp i skolan om 1 månad. Det får nog bli så!!

PS. Är lite dålig på att ta bilder just nu, vet liksom inte vad jag ska ta kort på hela tiden. Ni tröttnar väl på att bara se mina profilbilder varje gång. Jag vet att en blogg inte är lika rolig att läsa utan bilder men ibland blir det tyvärr så och jag hoppas att ni har överseende med detta DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar