onsdag 21 november 2012

Ont ont ont

Jag känner verkligen i kroppen nu att jag håller på att bli tyngre. Har fått väldigt ont i ryggen och benen pga belastningen från magen. Jag kanske får ta det lite lugnt med jobbandet framöver och lyssna på kroppen istället. Inte kul att gå runt och ha ont varje gång man reser på sig osv. Kanske också får börja tänka på vad jag har på mig för skor när jag är ute. Även om det inte är snyggt kanske jag måste börja använda träningsskor med bra dämpning för att skona knäna all belastning. För övrigt gick jobbet bra idag. Trivdes verkligen, skulle absolut kunna tänka mig att arbeta där sen när jag är färdigutbildad. Dock var det en väldigt stor barngrupp med 27 barn på 4 pedagoger... tufft!! Imorgon är det heldag i skolan, känns kämpigt men är väl bara att ta sig igenom den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar