måndag 26 november 2012

Konstig kväll

Jag blir så trött på människor som säger att de vill köpa soffan och har fixat transport osv men sen när man försöker få tag i de så är det ingen som svarar. Varför ens ta kontakt om man inte är seriös? Vi har fortfarande kvar soffan här hemma och jag känner på mig att ingen kommer att hämta den ikväll. Imorgon får vi en enorm soffa hem så det vore väldigt bra att få väck denna ikväll. Är en till som hört av sig men som kan hämta den tidigast imorgon så i värsta fall får den stå här tills dess. Hoppas bara den personen är seriös. En sak till som stör mig är att många skickar sms eller mailar istället för att ringa och ta allt på telefon. Det är så lätt att det blir missförstånd över text.

Något annat skumt hände för en stund sen. Telefonen ringde och jag svarade eftersom jag trodde det var nån som var intresserad av soffan. Men då var det en kille som sa att jag gått vidare i deras urval när det gällde en tävling att vinna en iPhone 5 som hade fixats via Facebook. Jag sa att jag inte förstod nånting och att jag inte har varit med i någon sådan tävling och att jag inte vill vara med heller så han kunde stryka mig från tävlingen. Han hade mina adressuppgifter och så vilket kändes väldigt obehagligt. Jag litar inte på folk när det gäller tävlingar osv det kan lika gärna vara att man blir lurad! Usch!! Hoppas inget mer händer nu efter detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar