torsdag 29 november 2012

Redovisning, träff och BB väska

Redovisningen i skolan idag gick bra! Nu har jag totalt 11 dagar kvar i skolan innan jag tar mammaledigt. Sjukt vad fort denna termin har gått.

Idag har jag träffat Emelie och hennes 7 månaders charmtroll, mys! Vi pratade en del om graviditeten och hon fick mig lite mer lugn när det gäller förlossningen. Hon sa att du märker när det är dags. Känns skönt.

Jag har bestämt mig för att börja packa BB väskan i nästa vecka. Det är lika bra att ha den redo så det bara är att ta med den när det väl blir dags. Lillan kan ju faktiskt komma när som helst egentligen. Nu hoppas jag ju att hon stannar där inne iallafall 8 veckor till men man vet aldrig! En klasskompis dotter kom i v 32 så lika bra att förbereda sig.

Imorgon går jag redan in i vecka 30. 30!!!! Var tar tiden vägen? Bara 1/4 del kvar av graviditeten.

1 kommentar:

  1. Det jobbigaste tycker jag är allt det där jag inte kan packa ner i BB väskan nu, sådant som jag faktiskt använder. Helst hade jag velat ha allting klart så att väskan bara är att ta med när det väl gäller :)

    SvaraRadera