måndag 19 november 2012

Dagarna rusar iväg

Jag fattar inte var dagarna tar vägen de bara försvinner. Idag har jag varit i skolan, mött upp älskling och handlat, sen hem och fixat lite skolgrejer och sen matlagning. Jag antar att jag inte kommer att hinna med fler saker att göra när jag är mammaledig. Då ska ju lillan ha all uppmärksamhet och när hon sover är det lika bra att själv passa på att sova. På ett sätt är det bra att dagarna går fort för då är det närmare lillans ankomst men på ett annat sätt vill jag att tiden ska gå lite långsammare så jag hinner göra allt jag har planerat. Dagarna skulle ha mer än 24 timmar. Är det någon som känner igen sig?

Nu ligger jag i sängen och ska strax försöka sova då det är tidig uppgång imorgon igen.

Sov gott min vän!!

1 kommentar:

  1. Visst känner jag igen mig och jag är ändå sjukskriven och borde ha massa tid. Men mellan illamåendet, flytten och allt annat som ska göras blir det inte mycket tid över.

    SvaraRadera