onsdag 14 november 2012

3 månader

Idag är det exakt tre månader kvar tills vi har beräknat BF... Hoppas hoppas att vår lilla tjej kommer på beräknat datum. Vi längtar så efter dig!!

I morse gick jag upp för att ringa 4 olika samtal till olika kommuner och ve de skicka arbetsgivarintyg till mig som jag sen ska skicka vidare till försäkringskassan. Fick tack i 3 av 4. De lovade att de skulle skynda sig så fort de kunde med skyllde på att de just nu är mitt uppe i lönehanteringen och har en handläggningstid för intyg på 2 veckor och det är om 2 veckor som FK vill ha in dessa intyg. Så jag tänkte att jag ska ringa FK imorgon och berätta läget och fråga om de i värsta fall kan förlänga datumet så att jag kan skicka in intygen senare om det behövs. Jag har iallafall gjort det jag kan så nu är det bara att vänta på att kommunen ska sköta sitt så snart som möjligt.. Hatar att vara beroende av andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar