lördag 5 januari 2013

Helt slut

Har varit på stan några timmar för att uträtta lite ärenden. Hann med en lättare lunch med min vän Stina där även Christian höll oss sällskap. Därefter blev det en sväng på stan i några affärer men jag känner att det inte alls är kul att gå och kolla kläder just nu då jag varken behöver mer mammakläder eller ens kan ha vanliga kläder än. Blev en liten promenad hem på drygt 20 min och herregud vad ont jag får i vänstra nederdelen vid bäckenet. Känns som håll fast lite värre. Nu ligger jag i sängen och tar igen mig en stund. Kroppen är verkligen helt slut. Måste orka med kvällen som består av bio mys med hjärtat. Vi fick presentkort i julklapp på SF och tänkte att det är lika bra att utnyttja det nu innan lillan kommer för sen vet man inte när det finns tid för sådant. Den börjar 21:15 och håller på i 2 timmar så det känns som att vila behövs nu en stund om jag ska lyckas hålla mig vaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar