fredag 11 januari 2013

MVC besök

Allt gick bra hos BM. Min vän Natalie var med eftersom Christian fortfarande är på utbildning. Var skönt att ha med någon som stöd. Min viktuppgång är nu på 9 kg vilket var jätte bra. Nu går man tydligen inte upp så mycket mer vilket känns väldigt skönt. Lillans hjärta låg på 136 slag i vila men när hon drog igång så gick de upp enda till 160 slag. Idag kollade vi även så att hon lagt sig tillrätta med huvudet via ultraljud (som Natalie filmade). Hon ligger med huvudet nere men är inte helt fixerad ännu utan ruckbar men det är inte långt ifrån. Känns så skönt! Chansen att hon skulle vända sig nu är väldigt liten. Idag fick jag även fylla i en lapp till BVC som tar över när hon kommit. Känns verkligen som att allt är så nära nu. När jag gick sa min BM att vi ses om 2 veckor men om du fött innan det så önskar jag er lycka till. Då kändes det ännu mer nära med allt och jag inser nu att jag faktiskt kan ha fött redan om 2 veckor. Men jag tippar mer på att gå över tiden så det är inget jag direkt lägger ner så mycket tid på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar