onsdag 2 januari 2013

Promenad

Jag gick ut på en liten promenad förut. Solen strålade och jag kände att det skulle vara skönt med lite frisk luft. Men jag märkte ganska fort att jag inte alls orkar så mycket längre. Var ute max 30 min och fick håll i magen ganska fort. Får nog inse att det får bli korta promenader fram till BF. Men det är väl iallafall bättre än inga promenader alls.

Nu sitter jag i soffan sedan en stund tillbaka och har precis läst ut en föräldratidning. Fanns mycket bra tips.

Tog en bild när jag var ute. Idag visar sig Göteborg från den bästa sidan :)

Den fina Älvsborgsbron. Här kommer jag ta många promenader i vår med lillan.

1 kommentar:

  1. Jag har köpt ett babynest eller en myspöl som min modell heter :) Jag gillar att den är lätt att flytta från soffan, till sängen, till spjälsängen. Har hört att de flesta barn tycker det är väldigt mysigt då det blir lite mer ombonat precis som i livmordern, blir ju lätt väldigt öppet annars för ett litet barn att ligga i en stor säng.

    SvaraRadera