måndag 14 januari 2013

1 månad kvar till BF + gravidfotografering

Idag är det 1 månad kvar till BF och dagen till ära har jag stått framför kameran och tagit gravidfotografier. Kul att ha och gå tillbaka till sen när lillan är ute och även visa henne sen när hon blir större hur mamma såg ut när hon låg i magen. Det var min kära vän som hjälpte mig att ta bilderna hon ska ha barn 2 dagar efter mig, hennes blogg hittar ni här.
Det blev väldigt många bilder som jag är riktigt nöjd med, men lägger upp lite smakprov här under. 

Nu är det alltså 31 dagar kvar till lillan är beräknad och det känns verkligen som en milstolpe. Helt otroligt att hon kommer vara här hos oss snart. Som vi gått och längtat nu i 8 månader och nu är det bara 1 månad kvar!! Fattar inte riktigt. Ska bli så himla skönt att få ut henne och se så att hon mår bra. Idag skrev jag även ett brev till henne som jag lagt i hennes första bok som vi fick i julklapp. Ska bli kul att gå tillbaka och läsa upp det för henne sen när hon blir större, eller låta henne läsa det själv. 

MAMMA OCH PAPPA ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!! <3<3













2 kommentarer:

  1. Ni är så fina tillsammans :) ;) !! Det blev jätte fina bilder på dig! Hoppas du är nöjd! :)

    www.liten2013.wordpress.com

    SvaraRadera