onsdag 16 januari 2013

Helt okej dag

Idag har jag varit ganska trött. Kan ha att göra med att jag igår sprang ner till tvättstugan ett antal gånger med tunga klädpåsar. Så jag somnade en stund på soffan efter frukost (fast jag sovit många timmar i natt). Sen var jag ute med en vän på en liten promenad. Skönt med luft, stannade där på en liten fika innan jag gick hem och gjorde ordning kvällsmaten, köttfärssås och spaghetti. Christian jobbar till 20 ikväll så får vara ensam några timmar till. Föressten jag är väldigt stolt över honom, igår klarade han sin uppkörning som spårvagnsförare!!! Grattis älskling!!

Dagen har varit helt okej trots allt. Jag har fortfarande inte fattat att jag nu ska gå hemma fram till början av september. Men snart kommer jag få massor att göra med bebis så egentligen är det lika bra att ta det lugnt medan jag kan... Nu ska jag diska och sen bänka mig i soffan resten av kvällen med min förberedande bok "att föda".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar