lördag 12 januari 2013

Plötslig längtan

I detta nu sitter jag och gråter. Plötsligt fick jag en sån längtan efter lillan och ser bilden framför mig när hon ligger där i babyskyddet och vi ska få ta med henne hem från BB och att hon är vår! Det är tårar av glädje som kommer men även en rädsla över att Christian inte ska vara hemma eller hinna till BB när hon kommer (om han är på jobbet). Att få se henne och kunna ha kontroll över henne utanpå magen ska bli väldigt skönt. Jag fick även en känsla av att hon kommer att komma före BF!!

Jag tänkte att ni ska få gissa när ni tror att lillan beräknas komma?! Sätt igång och gissa :). BF är 14 februari :)

5 kommentarer:

  1. När är BF? Är lättare att gissa om jag vet exakt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skrev i BF nu i inlägget :) 14 februari är de som gäller!

      Radera
    2. Jag tror bebisen kommer 17 februari :)

      Radera
  2. 16 på Julia dagen! :D

    www.liten2013.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. Min födelsedag är den tionde, så det gör det i så fall väldigt lätt för dig att komma ihåg den också. Så jag hoppas på 10 februari! :)

    SvaraRadera