söndag 20 januari 2013

Bättre revben + mjölkersättning

Idag känns det lite bättre i revbenen. Har inte alls lika ont som jag haft tidigare. Skönt.

Jag har bestämt mig för att köpa bh förlängare i veckan. Eftersom jag redan köpt amningsbh:ar som redan nu är för små runt om brösten men bra i kupan tycker jag det verkar smidigare att köpa förlängare än att behöva köpa helt nya bh:ar. Så imorgon ska jag åka in till stan på jakt efter såna :).

Jag har funderat på om man bör köpa hem mjölkersättning och ha hemma till lillan innan hon kommer eller om man kan köpa sånt när man kommit från BB. Hur tänker ni?!

3 kommentarer:

  1. Sånna till BHn köpte jag på Lindex, superbra :)
    Har också funderat på det med mjölkersättning och jag kommer inte köpa innan. Detta eftersom 'min' matbutik har öppet 7-23 vilket gör att det går att handla hem fort och lätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte kolla Lindex så vad bra att det finns där :D. Ja vi har oxå en affär i närheten som stänger 23 så kanske inte behöver köpa hem det innan då :).Funderar på amningsnapp då mina bröst är ganska känsliga. Har du köpt sådan?

      Radera
    2. Det har jag inte heller köpt. Tänkte att jag kan köpa det på apoteket på sjukhuset när jag åker hem därifrån om jag känner att jag behöver det.

      Radera