söndag 23 september 2012

Söndagsträning

Söndagar brukar vara ganska sega så därför brukar jag passa på att träna då. Det är alltid kul att köra ett härligt spinningpass med en bra instruktör och härlig musik och ett sånt pass finns på söndagar. Har precis kommit hem och ska nu unna mig lite god mat.
Har även varit ute på promenad med en av mina närmsta vänner idag. Alltid skönt med lite luft och få prata av sig lite. Annars har det inte hänt mycket idag.

Imorgon bitti är det äntligen dags för UL! Är så spänd och nervös. Jag hoppas verkligen att allt är bra med våran bebis, det är de viktigaste. Kommer nog ha svårt att sova i natt men förhoppningsvis är allt bra imorgon.

Nu ska jag äta, hoppa in i duschen sen blir det X-factor och Beck innan jag intar sängläge.

Trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar