fredag 28 september 2012

Förlåt!!

Förlåt för min frånvaro denna vecka men det har varit en jobbig vecka och jag har inte orkat skriva här.

Såhär är det iallafall. I måndags var vi på ultraljud och då hittade de lite saker på barnet som de ville kolla upp. Så idag har vi varit på ett nytt ultraljud där en läkare tittat på barnet och hon hittade samma saker som de gjorde i måndags. Det kan tyda på kromosom avvikelser men det kan lika gärna vara falskt alarm. Därför rekommenderade hon att jag skulle göra ett fostervattenprov för att vi ska få veta säkert om det är något att oroa sig för eller inte. Så på tisdagsmorgon ska vi tillbaka och göra detta prov. Det tar sen upp till en vecka tills vi får besked om de är nåt eller inte. Så fram tills beskedet kommer så kommer vi leva lite i ovisshet. Oavsett vad som händer ska jag och Christian ha barn och vi håller alla tummar för att det blir ett välskapt sådant.

Efter ultraljudet idag så åkte vi och köpte en barnvagn som vi tittat på länge. Det är en vagn med både sitt och liggdel och jag älskar den. Ska bli så mysigt att köra omkring med den.

Nu ska jag och älskling ha fredagsmys. Hoppas ni har överseende med min frånvaro.

Här är bilder på vårt barn och vagnen.

Trevlig kväll!
Babytravel Amsterdam
Vårt <3. 24 september 2012 15,2 cm lång från huvud till stjärt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar